Retourbeleid

retourformulier

Het product wat je retour stuurt kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren als je retour aan de retour voorwaarden voldoet.
Voor het terugbetalen gebruiken we hetzelfde betaalmiddel en hetzelfde rekeningnummer als waarmee de bestelling is afgerekend.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Binnen de zichttermijn van 14 dagen is retourneren vrijblijvend. We storten het volledige aankoopbedrag terug. Let op: de retour verzendkosten zijn wel voor eigen rekening. Echter, voor producten die dusdanig beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan die nodig zijn om de werking, kenmerken of aard van het product vast te stellen, ben je aansprakelijk. Hiervoor behouden wij ons het recht om kosten in rekening te brengen.

Hoe moet ik het product retourneren?

Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

LET OP: Is het product toch nét te veel gebruikt? Missen bijvoorbeeld de verpakkingen of zijn de producten vies? Hiervoor behouden wij ons het recht om niet het hele bedrag te crediteren.

Tot wanneer kan ik het product retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder reden het product te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het/de product(en) fysiek in bezit krijgt.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Nadat je de retour aanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier en hetzelfde rekening nummer als waarmee de bestelling is afgerekend.
Dit gebeurt in ieder geval binnen 5 dagen

LET OP: Is het product toch nét te veel gebruikt? Missen bijvoorbeeld de verpakkingen of zijn de producten vies? Hiervoor behouden wij ons het recht om niet het hele bedrag te crediteren.

Waarom moet ik zelf de retourkosten betalen en is het niet gratis?

Onze producten zijn met zorg gemaakt en daarbij leggen ze grote afstanden af. We hebben er voor gekozen om de producten voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden in plaats van retourkosten door te berekenen in de prijsstelling (gratis retourneren bestaat niet). Ook willen we het milieu zo min mogelijk belasten, dus willen we het retourneren niet te makkelijk maken. Koop dus alleen de producten waarbij je een echt goed gevoel hebt! 🙂 Natuurlijk begrijpen we het goed als je een keer niet tevreden bent.


Retourformulier